Referat bestyrelsesmøde 1. Marts 2010 samt dagsorden for møde den 4. Marts 2010
Møde nummer: 12 Dato: 1. marts 2010 Sted: Vandværksvej 4 Mødeleder: Kim Kolditz Referent: Bjørn Frederiksen
Som følge af Finn Nielsen tidligere har meddelt, at han ønsker at stoppe som næstformand i bestyrelsen er eneste punkt på dagsordenen:
1 . Fremtidig bestyrelse i HSS
Jf. ovenstående har bestyrelsen siden Finn Nielsens udmelding arbejdet på at finde en egnet kandidat til bestyrelsen. Der har været drøftet forskellige muligheder.
Bestyrelsen har i den forbindelse haft kontakt med Karsten Laursen omkring en mulig funktion i bestyrelsen. Karsten har haft lidt betænkningstid og meddelt den nuværende bestyrelse, at han tilbyder at deltage på visse betingelser.
Bestyrelsen har i fællesskab også drøftet muligheden for at indkalde til ekstraordinær generalforsamling, for at høre medlemmerne.
Formand Kim Kolditz og bestyrelsesmedlem Jesper Nielsen meddeler i denne forbindelse, at de efter nærmere overvejelser har besluttet, at de gerne vil give plads til nye kræfter i bestyrelsen.
En enig bestyrelse har derfor accepteret Karsten Laursens tilbud.
Det skal påpeges, at Kim, Finn og Jesper i mange år lagt adskillige frivillige arbejdstimer og engagement i klubben senest under flytningen til Vandværksvej.
Beslutningen om en ny bestyrelsessammensætning er taget i enighed for at sikre klubben en bedst mulig udvikling under de nye vilkår.
/Referat Slut
Følgende tilføjet af Claus Højrup: Den nye bestyrelse består af Karsten Laursen, Leif Stjerne Thomsen, Claus Højrup, Bjørn Frederiksen og Brian Larsen.
Første møde i den nye bestyrelse sker den 4/3. Karsten Laursen bliver den nye formand og har udsendt følgende dagsorden forud for mødet:
Dagsorden for bestyrelsesmøde torsdag den 4. marts 2010
1. Kort drøftelse af den nye situation og afstemning af forventer til fremtidig samarbejde.
2. Rollefordeling ( konstituering ) - fordeling af ansvarsområder.
3. Tilbageværende medlemmer af gl. bestyrelse redegør for opgaver som foreligger - såvel nye tiltag, som hængepartier. Opgaver uddelegeres.
4. Claus redegør for økonomi, medlemstal og evt. andre nøgletal som er relevante for nye medlemmer i bestyrelse.
5. Komplet liste over samarbejdspartnere udleveres og gennemgås. (inkl. aftaler).
6. Komplet liste over ansatte udleveres og gennemgås. ( inkl. aftaler ).
7. Opsamling på andre praktiske ting i forbindelse med opstart af ny bestyrelse.
8. Udmelding på hjemmeside vedr. ny bestyrelse.
9. Dagsorden for fremtidige bestyrelsesmøder.
10. Fokusområder her og nu.
11. Fremtid - hvad er vores svagheder og trusler - vore styrker og muligheder - værdier, mission og vision drøftes.
12. Diverse.
|