|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dette er en ARKIV side fra 2004 og er ikke længere gældende. Klik her for at bryde ud af arkivet og se Hjørring Styrkesports rigtige hjemmeside.
Organisation i Hjørring Styrkesport!
BEMÆRK!: Læs mere om de enkelte personer ved, at klikke på de små fotos!: Supplerende oplysninger om bestyrelsesarbejdet m.v. findes nederst på denne side! Bestyrelsen:
Vagter:
Anden tilknytning:
I det daglige varetages funktionerne i Hjørring Styrkesport af frivillig arbejdskraft. Hvert år omkring februar/marts måned, afholder foreningen en generalforsamling, hvor fremmødte medlemmer, er med til at bestemme hvem som skal "bestyre" klubben i de kommende år. Samtlige bestyrelsesmedlemmer, er på valg hvert andet år, hvilket altså i praksis vil sige, at de valgte medlemmer sidder i en 2-års periode ad gangen. Den siddende bestyrelse har således ansvaret for den daglige drift, økonomien, samt klubstrategien i årene fremover. Normalt vil der være et behov for ekstra arbejdskraft, end de 5 bestyrelsesmedlemmer magter, og til disse opgaver udpeger bestyrelsen nogle vagter (ca. 2-4 personer afhængig af behov), som et par gange ugentligt passer klubben hvor de bl.a. viser nye medlemmer til rette, ekspederer kunder i shoppen m.v. Du kan kontakte Hjørring Styrkesport på tlf: 98 91 00 22 i indenfor åbningstiderne! |
|